Kompanija Heineken se obavezala da ostvari nultu emisiju ugljen-dioksida u proizvodnji do 2030. godine, a u celokupnom lancu vrednosti do 2040. godine. Ovo je prvi u nizu mnogih ambicioznih koraka u okviru ažurirane strategije održivog poslovanja kompanije, pod nazivom “Stvaramo bolji svet”, a koja predstavlja bitan deo celokupne nove poslovne “Evergreen” strategije uravnoteženog rasta kompanije.
Kompanija nastoji da na svim svojim proizvodnim lokacijama ostvari nultu emisiju ugljen-dioksida, tako što će maksimizovati energetsku efikasnost i obnovljive izvore energije do 2030. godine.
Blisko sarađujući sa dobavljačima, takođe do 2030. godine, ima za cilj da smanji emisiju štetnih gasova za 30% u čitavom svom lancu vrednosti, a u odnosu na dostignute rezultate u 2018. godini.
Gledajući unapred ka 2040. godini, Heineken će biti prva globalna pivara koja se obavezuje da ostvari nultu emisiju ugljen-dioksida u celokupnom lancu vrednosti.
Podržava 500 projekata za smanjenje emisije ugljen-dioksida u poljoprivredi u osam zemalja, kao i prelazak na rad pivara sa nultom emisijom u Španiji i Austriji. U Meksiku kompanija koristi pametne frižidere koji koriste softver za automatsko podešavanje sistema hlađenja kako bi se smanjila potrošnja energije.
U Velikoj Britaniji Heineken je lansirao inovativni kartonski multi-paket piva pod nazivom Green Grip, smanjujući emisiju CO2 i ostvarujući uštedu 500 tona plastike svake godine.
(Tanjug)