Turistička organizacija Srbije je predstavila novi turistički proizvod “Srbija, otvorena kancelarija“, koji je namenjen putnicima koji žele da posao obavljaju sa inspirativnog mesta, dok bi slobodno vreme koristili za turističke posete.

Predstavićemo im izuzetan kvalitet naših smeštajnih kapaciteta, naročito u gradskim sredinama koje su najviše pogođene pandemijom. Takođe i dodatne sadržaje, kao što su naše kulturno-istorijske znamenitosti, mogućnosti boravka u prirodi i izleta koje mogu da organizuju dok su ovde“, kaže Marija Labović, direktorka Turističke organizacije Srbije.

Kako ističe, digitalnim nomadima je najvažnije da u mestima u koja dolaze da rade sa svojim laptopovima imaju brzi internet, komforan smeštaj u hotelima, kao i da im je blizu aerodrom. To je šansa da im se predstavi kako Beograd, tako i drugi gradovi u Srbiji, koji ispunjavaju ove uslove.

Digitalni nomadi vole da putuju, a na jednoj destinaciji se zadržavaju u proseku mesec dana. To vreme pružaoci turističkih usluga u Srbiji treba da iskoriste da gostima ponude najkvalitetniju uslugu, uz maksimalnu garanciju zaštite od korone. Uz to, da bi bili konkurentni kolegama iz mnogih evropskih zemalja koji pružaju sličnu uslugu, treba da gostima pomognu da što bolje upoznaju Srbiju i dožive najbolju avanturu“, navodi se u saopštenju.

Digitalni nomadi ubrajaju Srbiju u top deset destinacija u svetu pogodnih za boravak.

Istraživanja pokazuju da oni vole da menjaju mesta sa kojih rade i da u toku jedne godine promene i po 12 destinacija. To znači da vole promene i upravo zato mislimo da je Srbija dobro mesto za njih i da ovde imaju nove, drugačije sadržaje u kojima bi uživali u slobodno vreme“, ističe Labović.

Ovaj projekat se sprovodi sa ciljem da privuče još veći broj inostranih turista, što će doprineti bržem oporavku turističke privrede pogođene pandemijom.

Za ovakve ponude najviše su zainteresovani turisti iz Zapadne Evrope, SAD, Kanade, Rusije, Kine, Turske, kao i iz zemalja regiona.

Izvor: SmartLife Mondo