Kompanija Galenika a.d. Beograd obeležava 76 godina postojanja, a u skladu sa vizijom kompanije je predstavila novi vizuelni identitet.

Tokom prethodne dve godine kompanija je prošla intenzivni period investicija i transformacije, zahvaljujući kojima se repozicionirala i zauzela visoko i stabilno drugo mesto po udelu na farmaceutskom tržištu u Srbiji. Galenika ostaje beskompromisno posvećena ljudima i verna zdravlju. Novi vizuelni identitet predstavlja novo uzbudljivo poslovno poglavlje tokom koga ćemo nastaviti da jačamo partnerstva i negujemo kvalitet, inovacije, integritet i solidarnost, koji su u današnje vreme posebno značajni“, izjavio je Rikardo Vian Markes, generalni direktor kompanije Galenika.

U narednom periodu novi logotip će biti primenjivan na proizvodima kompanije Galenika, a to su generički lekovi koji se dobijaju na recept, dijetetski suplementi i kozmetički proizvodi.

Kako se navodi, promena vizuelnog identiteta je rezultat investicionog i transformacionog ciklusa koji je realizovan tokom prethodnih godina i koji je rezultirao modernizacijom kompanije i digitalizacijom poslovanja.

U prvom kvartalu 2021. godine Galenika je povećala proizvodnju za 32 odsto u odnosu na isti period u 2020. godini i zabeležila rast na tržištu Srbije za 6 odsto. Izvoz u zemlje regiona (Bosna i Hercegovina, Crna Gora, Severna Makedonija) je porastao za čak 147 odsto, dok je na međunarodnim tržištima van regiona (EU, Bliski istok, Afrika) Galenika povećala izvoz za 96 odsto.

Registrovano je čak osam novih proizvoda, od kojih je četiri već pušteno u promet. Plan je da do kraja 2021. godine na tržište bude lansirano još 10 novih proizvoda. U saradnji sa kompanijom iz Brazila – EMS, Galenikin institut za istraživanje i razvoj radi na transferu tehnologije još četiri proizvoda iz novije generacije generičkih lekova.

Kako bi pokazala svoju posvećenost društveno-odgovornom poslovanju, Galenika je od početka pandemije koronavirusa realizovala donacije u opremi za 14 zdravstvenih ustanova i u lekovima za 69 organizacionih jedinica zdravstvenih ustanova širom Srbije. Takođe, u saradnji sa naučnim udruženjima je organizovano 12 stručnih medicinskih događaja u hibridnom i online formatu, za preko 1000 zdravstvenih radnika.

Izvor: BIZLife