Terme Sveti Martin su prva turistička kompanija koja je u svoje svakodnevno poslovanje uvela alat koji im je omogućio komunikaciju na sopstvenoj društvenoj mreži.
U pitanju je aplikacija Jenz, a zaposleni u kompaniji su odlično prihvatili nov način komunikacije.
“Krajem prošle godine, kada smo se vratili nazad na posao, gledali smo na koji način povećati povezanost među ljudima u firmi i da budu informisani. Bilo je puno dnevnih informacija, pogotovo vezanih za situaciju oko koronavirusa. Gledali smo kako sve informacije unutar kompanije najbrže distribuirati, a opet da postignemo bolju povezanost sa zaposlenima”, rekao je Igor Nekić, direktor Termi Sveti Martin.
Terme Sveti Martin su prvi resort koji je uveo Jenz i takav način komunikacije, što je još jedan korak ka digitalizaciji njihovog poslovanja, kao i turističkog sektora.
“Kao mlada i otvorena kompanija, uvek smo otvoreni za nove ideje te gledamo kako pratiti sve nove trendove i biti drugačiji od drugih”, naveo je Nekić.
Izvor: Turistički žurnal
Foto: Pixabay