Turistička organizacija Grada Novog Sada je na društvenim mrežama Facebook i Instagram pokrenula kampanju „Novi Sad – Harmonija koja inspiriše i budi sva čula”.

Promocija obuhvata video-spotove i oko trideset tekstova i odnosi se na turističke atrakcije po kojima je Novi Sad prepoznatljiv, kao što su Petrovaradinska tvrđava, Fruška gora sa manastirima i vinskim rutama, muzeji, galerije i kulturne stanice, salaši, čarde, aktivnosti na Dunavu i Sremski Karlovci.

Domaćoj i regionalnoj publici predstaviće se Novi Sad i okolina, dok će putem Instagram bloga biti obuhvaćeni i određeni veliki turistički emitivni centri poput Rusije, Turske, Izraela, Nemačke.

U narednih nekoliko nedelja, TONS će biti domaćin brojnim turoperatorima, novinarima iz dalekih zemalja, kao i blogerima iz zemlje i inostranstva radi promocije turističke ponude Novog Sada.

U saradnji sa hotelijerima, nastavljena je kampanja #Platidvenoćiostanitri, a novosadski smeštajni kapaciteti su već obuhvaćeni kampanjom Evropske unije pod nazivom „Čisto i sigurno”.

Izvor: Turistički žurnal