Mlekara Šabac, jedan od lidera srpske mlekarske industrije i najveći domaći izvoznik mlečnih proizvoda, prva je mlekara u Srbiji koja uvodi u svoju proizvodnju savremenu tehnologiju obeležavanja i praćenja proizvoda.
Tehnologija Data Matrix predstavlja sveobuhvatan sistem koji prati svaki proizvod, od proizvodnje do plasiranja na police u radnjama.
“Izvoz i plasiranje proizvoda na 15 svetskih tržišta, od Rusije preko Evrope do Sjedinjenih Američkih Država, zahteva da uvek spremno odgovorite na svaki zahtev koji određena zemlja može da uputi. Ovo je moguće samo zahvaljujući ozbiljnim investicijama u inovativne proizvodne tehnologije. Mi smo tako postali prva srpska mlekara koja je izvezla proizvode usklađene sa tehnologijom Data Matrix i time u potpunosti odgovorila na nedavno uvedene zahteve ruskog tržišta na kojem smo prisutni više od 10 godina i gde sada svaki proizvod mora biti obeležen QR kodom”, izjavio je Nenad Ilić, direktor sektora održavanja, energetike i investicija u Mlekari Šabac.
Rusko tržište ubraja se među najveća i najkonkuretnija svetska tržišta, što znači da prehrambeni proizvodi koji se tamo izvoze treba da budu usaglašeni sa najvišim standardima kvaliteta i bezbednosti. Deo tih saglasnosti su i inovacije poput tehnologije Data Matrix. Obeležavanje svakog proizvoda jedinstvenim DM kodom predstavlja tehnologiju koja potrošačima na jednostavan i brz način, korišćenjem aplikacija na telefonu, daje sve informacije o samom proizvodu.
Izvor: BIZLife
Foto: Pixabay