Promet na malo u Sjedinjenim Američkim Državama tokom Amazonovog 48-časovnog događaja Prime Day je premašio raniji rekord zabeležen za vreme prošlogodišnjeg Sajber ponedeljka.

Ukupan promet u e-trgovini je u ponedeljak i utorak iznosio više od 11 milijardi dolara, što je rast od 6,1 odsto u odnosu na Prime Day održan u oktobru 2020, prema indeksu koji prati kompanija Adobe Analitiks, a koji obuhvata više od bilion onlajn poseta američkim maloprodajnim sajtovima i preko 100 miliona artikala u 18 kategorija proizvoda, izveštava CNBC.

Promet na malo na mreži iznosio je u ponedeljak, prvog dana Prime Daya, 5,6 milijardi dolara, a drugog dana 5,4 milijarde dolara, navodi se u saopštenju Adobea.

Minuli ponedeljak je najprometniji dan po digitalnoj prodaji u dosadašnjem toku godine, a utorak je drugi po vrednosti, dodali su iz Adobea.

Tokom prošlogodišnje sezone prazničnih kupovina, za vreme Sajber ponedeljka, ostvaren je promet od oko 10,9 milijardi dolara, što je američki jednodnevni rekord u onlajn potrošnji.