Atlantic Grupa i Argeta na Sarajevo Film Festivalu lansiraju novu veb-platformu koja se naziva Velika Scena, koja za cilj ima da promoviše talentovane i perspektivne umetnike koji su upravo na ovoj platformi dobili sjajnu priliku za lansiranje vlastitih kreativnih priča.
Reč je o regionalnoj platformi koja će se nadograđivati i širiti, a na njoj će biti mesta za sve – muzičare, pisce, glumce, reditelje, likovne stvaraoce, a na Velikoj Sceni prostor će najpre dobiti dizajneri. Velika Scena kreće iz Sarajeva, sa partnerskog SFF-a i jedina je platforma ovog tipa na našim prostorima, a funkcioniraće kao mesto motivacije i podrške, online i offline prostor gde će se promovirati sloboda izražavanja i mladim umetnicima pružiti toliko potrebna vidljivost.
Velika Scena nastavak je višegodišnje suradnje Atlantic Grupe i SFF-a, a namera joj je dugoročno pružiti podršku kulturi i umetnosti kao univerzalnom jeziku.
Zašto smo napravili Veliku Scenu? Zato što verujemo da neviđena umetnička dela treba da se vide. Zato što verujemo da kultura treba da ima glas. Zato što čekamo sledeće veliko ime za koje će se čuti daleko i promeniti svet, a mi mu želimo pomoći na samom početku, poručeno je iz Atlantic Grupe.
Argeta kao pobornik umetnosti i kreativnosti, na Velikoj sceni predstavlja mladu ilustratorku Veroniku Burger, kojoj smo zajedno sa umetničkim direktorom Ivorom Bogunićem iz agencije Yootree poverili dizajn novog izgleda dozica (ambalaže).
Novim dizajnom ambalaže odmakli smo se od industrijskog izgleda koji prevladava kod konkurenata u kategoriji, te smo dodali više boja hladnom dizajnu na koji smo navikli na proizvodima od mesa i ribe, kažu u kompaniji.
“Obnova vizuelnog izgleda marke Argeta je bio zaista neverovatan i složen projekat, ali projekat koji oduševljava svakog kreatora, svakog umetnika. Kako nadmašiti industrijski izgled i kako napraviti tako kratku i snažnu priču koja će promeniti deo kupovnih navika ljudi – onih koji odlaze u trgovinu i tamo promatraju? Izgled nas treba privući tako da ga možemo okusiti očima”, rekla je Veronika Burger dok Ivor Bogunić dodaje: “Inspiraciju sam tražio u pitanju kako nadmašiti digitalno okruženje i napraviti slike ručnom tehnikom kolaža. Motivi novog izgleda prikazuju likove različitih okusa, od kampovanja u prirodi, netaknutih mediteranskih plaža, svežih alpskih pašnjaka, hiljadu i jedne noći Magreba i još i još. Priče skrivene u ilustracijama, bojama i oblicima”.
„Ove godine među brojnim projektima, novim proizvodima, najvažniji je bio redizajn ambalaže kako Argete Core, tako Argete Junior, koji je upravo radila agencija Yootree. Naša filozofija je stalno unapređivati i nadograđivati proizvod iznutra i izvana. Na ambalaži Junior proizvoda predstavili smo deci priču, emocije i osećaj zabave, kroz ilustracije i meku paletu boja. U brizi za naše mališane dodatno smo poboljšali nutritivni profil proizvoda smanjenjem masti i soli u svim Junior proizvodima unapredili recepturu naših proizvoda koji su u potpunosti bez aditiva, tj. bez konzervansa, bez pojačivača ukusa, bez umetnih boja i glutena, ali smo ujedno uspeli zadržati neprevaziđen okus koji potrošači obožavaju širom sveta“, istakla je Mirsada Kadribašić, Senior brand manager za brand Argeta u Atlantic Grupi.
„Atlantic Grupa ima visoko postavljene ciljeve održivog poslovanja, kroz istaknutu brigu za bolji proizvod, bolju okolinu i bolje društvo, pa je tako i Argeta kao lider na Evropskom tržištu svesna odgovornosti brenda prema društvu, potrošačima i prirodi. U okviru projekta Spread Good – „Širimo dobro“ smo u 2020. pomogli organizaciji Pomozi.ba, zajedno s njima podelili 6.000 toplih obroka ljudima širom BIH. I ove godine nastavljamo u istom pravcu, pa smo upravo u saradnji sa dve velike BIH kompanije uradili društveno odgovoran projekat koji se odrazio u društveno odgovornom lokalnom BIH proizvodu, Kokošja sa sudžukom koji je upravo lansiran u prodajnim mestima BINGA i kojim pokušavamo zadržati radna mesta i radno stanovništvo u BIH. Ove godine ćemo pored pomenute Kokošje sa sudžukom ponuditi još najmanje 2 nova proizvoda“, dodala je Mirsada Kadribašić.
Atlantic Grupa sa svojim brendovima značajno ulaže i u sport, obrazovanje, zdravstvo i kulturu, čiji je deo i dugogodišnje tradicionalno partnerstvo sa Sarajevo film festivalom, na kojem se ove godine rađa i spomenuta Velika scena.
Uživajte u filmovima uz ukusne Argeta zalogaje i dobro društvo, neka i ovogodišnje 27. izdanje Sarajevo Film Festivala bude inspirativno i oplemenjujuće kao i svih naših prethodnih zajedničkih godina, poručili su iz Atlantic Grupe.