Skoro 30 godina kompanija New York Trade d.o.o. (NYT) bavi se higijenskim održavanjem objekata. Velike korporacije, banke, tržni centri, ambasade, medijske kuće, apoteke, osiguravajuća društva, ali i državne institucije njihovi su klijenti u Srbiji. Stručnost, fleksibilnost i usluga 24 sata, svih 365 dana u godini, njihova su najbolja preporuka i ono što ih najviše izdvaja od konkurencije, bilo da se radi o jednokratnoj usluzi ili programu tekućeg održavanja.

Kompanija je počela sa radom u Sjedinjenim Američkim Državama (SAD) pod imenom „Royal prudential“, a od 1992. godine uspešno posluje i u našoj zemlji. Direktor kompanije Kaplan Ibraimović kaže da usluge čišćenja pružaju u više od sedamdeset mesta u Srbiji, održavajući više od 200 000 kvadratnih metara prostora, zatim u Americi (Menhetn, Bruklin, Stejt Ajlend, Bronks, Kvins), kao i u Makedoniji. Servis za čišćenje NYT, kako navodi, posluje preko svojih regionalnih centara, raspoređenih širom zemlje. Tako, ako je klijentu potrebna integrisana usluga, koja bi obuhvatila poslove i u više regiona, ova kompanija to lako može da obezbedi.

New York Trade d.o.o, osim održavanja poslovnih prostorija, u ponudi ima i usluge industrijskog čišćenja, hemijsko čišćenje, pranje fasada, čišćenje ventilacija, tehničko održavanje, čišćenje snega, održavanje travnjaka, ali i niz delatnosti iz oblasti hortikulture. Paketom objedinjenih usluga, štede vreme klijentima, a prilazi zgradama i unutrašnjost uređeni su tokom svih godišnjih doba.

– Naša kompanija poseduje sve potrebne mašine, alate i stručan kadar za obavljanje tih poslova. Stoga se kompanije odlučuju za našu firmu jer ne moraju da brinu o sezonskim poslovima. Na primer, za pranje nedostupnih staklenih površina posedujemo kamion dizalicu sa korpom i samohodnu dizalicu sa korpom koja dostiže do 14 metara visine. Naravno, tu je i tim alpinista za veće visine. Za košenje trave imamo profesionalne mašene, alate, velike i male traktore za veće površine. Za čišćenje snega, tu su kamioni i kamioneti sa raonikom, kao i sa posipačem soli tako da nam nije problem ni da očistimo puteve i prilaze fabrikama za prolaz šlepera – otkriva Ibraimović.

Jedinstveni su i kada je u pitanju regulacija reciklažnog otpada. Skupljanje i odlaganje neopasnog otpada za potrebe klijenata takođe je jedna od usluga kojom se bave.
New York Trade je ekološki svesna kompanija. Zato posedujemo licencu za transport neopasnog otpada, što podrazumeva da u ime naših klijenata možemo da transportujemo neopasan otpad poput papira, plastike, gume u ovlašćene reciklažne centre. Ujedno, vodimo svu papirologiju transporta i odlaganja. Naši klijenti, kada je ova usuga u pitanju, mahom su banke. One u svojim filijalama po Srbiji lageruju neopasni otpad. U to spadaju i očitane lične karte i neka dokumenta koja su izgubila značaj, ali su poverljiva. Zato je naš posao da sve to bezbedno transportujemo u reciklažne centre. Osim banaka, svi naši klijenti koji imaju potrebu za odlaganjem znaju da mogu da se oslone na nas u svakom trenutku – govori direktor New York Trade kompanije.

Dezinfekcija prostora bitan je segment poslovanja ove kompanije, a upravo je ova usluga bila najtraženija otkada je prošle godine izbila pandemija virusa korona.

Direktor Ibraimović kaže da je kod njih dezinfekcija oduvek sastavni deo održavanja. Od početka pandemije kovida 19 se samo promenio način i sredstvo dezinfekcije. Ipak, napominjem da New York Trade poseduje licencu za uspešno implementiranje i primenjivanje svih bezbednosnih procedura u cilju sprečavanja pojave i širenja virusa kovid 19, a sve u skladu sa međunarodnim i domaćim zahtevima i preporukama – ističe Ibraimović.

Dodaje i da, baš zato što su ekološki svesna kompanija, koriste biorazgradiva sredstva za održavanje objekata, sredstva koja nisu štatna po okolinu i zdravlje ljudi i životinja. Kao i druge uspešne kompanije, svoju ponudu su razvili i na prodaju opreme i mašina za čišćenje koje nabavljaju iz SAD.

Saradnja počinje zahtevom za ponudu, uz opis onoga šta se od njih očekuje. Cena usluge se formira u odnosu na očekivanja, a u ovoj kompaniji uveravaju da je moguće i da klijent smanji bespotrebne troškove i da dobije korektnu cenu. Garantuju da će novac biti pažljivo i mudro potrošen.