Kompanija CarGo Technologies je prešla put od ideje do poznatog srpskog brenda. Njihove usluge su dostupne kako u Srbiji, tako i u svetu.

– Danas sarađujemo sa više od 650 kompanija u Beogradu. Obezbeđujemo digitalnu i potpuno transparentnu platformu na kojoj postoji mogućnost praćenja potrošnje zaposlenih na dnevnom i mesečnom nivou – kažu u kompaniji CarGo.
Kompanija je osnovana 2015. godine u Beogradu, sa ciljem da modernizuje srpsko tržište i omogući transparentnu naplatu usluga i jednostavno povezivanje građana kroz aplikaciju CarGo.

CarGo nije samo aplikacija za povezivanje ljudi i elektronsku naplatu, već je nešto dublje i iskrenije i postala je deo svake porodice.

– Pitali su me zašto iz stabilne kompanije i sigurnih primanja odlazim u sektor koji nije ni nalik tome. Verovao sam da će CarGo promeniti način poslovanja, komunikacije i povezivanja ljudi u Srbiji, a zatim i van njenih granica – navodi Vuk Guberinić.

Danas je CarGo servis koji povezuje veliki broj ljudi u okviru Udruženja građana CarGo, volonterski servis za pomoć najugroženijima i centar za podršku mladih talenata, kao i za poručivanje namirnica iz marketa i restorana.

CarGo mini klasa je nastala kako bi se lakše i brže povezali svi članovi Udruženja. U ovoj klasi su otvorili svoja srca za ljubimce svojih korisnika, pa su oni dobrodošli u svakom trenutku.

CarGo eko klasa svojim korisnicima nudi uslugu koja ne zagađuje životnu sredinu i ima smanjenu emisiju štetnih gasova. Nju čine veći, komforniji i hibridni automobili. Bezbednost je prioritet i zato su obezbeđena sedišta za decu, kako bi i najmlađi korisnici bili sigurni.

Budući da je CarGo društveno odgovorna kompanija, razvili su biznis klasu. To je posebna usluga koju čine hibridni i potpuno električni automobili, među kojima se nalazi i jaguar I-Pace.

Udruženje građana CarGo je nastalo 2019. godine, ne bi li se povezali svi korisnici aplikacije i kako bi se pružila podrška humanitarnim aktivnostima, kulturnim sadržajima, projektima za razvoj pametnog transporta u pametnim gradovima i projektima koji doprinose zaštiti životne sredine.

– Naša misija je da do 2023. godine proširimo flotu hibridnim i potpuno električnim automobilima u cilju smanjenja emisije štetnih gasova, da povežemo ljude u jedan lanac humanosti koristeći tehnologiju, kao i da postanemo regionalni i globalni lider u razvoju pametnih gradova – poručuju iz kompanije.

Da uspešno poslovanje uvek prati humanost, pokazali su sopstvenim primerom. U okviru kompanije je nastala humanitarna fondacija, koja pruža pomoć deci i odraslima u lečenju, medicinskom zbrinjavanju i njihovom oporavku u zemlji i inostranstvu.

Ivana Stanković