U četvrtak, 30. septembra 2021, JYSK je ugostio novinare i influensere širom Evrope na online događaju na kojem su predstavili novitete za uređenje doma.

Koji trpezarijski sto odabrati? Šta je sve potrebno za uređenje spavaće sobe? To su bile samo neke od tema za unutrašnje uređenje interijera koje je JYSK predstavio tokom 45-minutnog streama uživo novinarima i influenserima širom Evrope.

S posebno osmišljenog studija u središtu Kopenhagena, JYSK je online učesnicima približio kako koristi trendove u razvoju asortimana i kako radi na tome da kompanija postane još održivija.

“Biti u trendu i pri tome biti održiviji ide ruku pod ruku. Želimo osigurati da naši proizvodi uvek odgovaraju potrebama i očekivanjima naših kupaca. Takođe želimo učiniti sve što možemo kako bismo osigurali da naši proizvodi postanu održiviji. Uz predstavljanje nekih od naših sjajnih noviteta, to je naša glavna poruka ovog druženja”, objašnjava Rikke Blæsild, rukovodilac asortimana i dizajna u JYSK-u, koja je predstavila trendove i nove proizvode.

Postati održiviji

Jedan od prezentera na događaju bio je i Rune Jungberg Pedersen, koji kao direktor komunikacija i DOP-a u JYSK-u blisko sarađuje s kolegama iz cele kompanije sa ciljem sprovođenja promena kako bi osigurali još održivije poslovanje.

„Cilj JYSK-a je integrirati održivost u sva relevantna područja našeg poslovanja. Želimo to osigurati na vrhunskom nivou, što znači da smo spremni učiniti i više od dela odgovornosti koja nam pripada po pitanju borbe protiv klimatskih promena, prodaji proizvoda od odgovornih sirovina i smanjenju ambalaže i otpada. Za to je potreban angažman cele kompanije, a mi smo definitivno na dobrom putu, iako je važno biti svestan da je to dug put”, pojasnio je Rune Jungberg Pedersen.

I fizički i online događaji

Prenos uživo iz Kopenhagena ove jeseni nije u potpunosti zamenio druženja uživo koja JYSK planira ubuduće organizovati. Zavisno od pandemijskih ograničenjanna lokalnoj osnovi, JYSK i dalje planira događaje uživo kako bi predstavio trendove, svoje nove proizvode i ispričao zanimljive priče iz svog poslovanja.

“Kao međunarodna kompanija s trgovinama širom Evrope želimo biti lokalna u svakom smislu te reči. No, sa ovakvim online događajima imamo mogućnost dosegnuti veliki broj učesnika iz više različitih zemalja odjednom, što daje posebnu čar. Osim toga, smatram da je zaista lepo pozvati ljude na virtualno putovanje u Dansku, jer smo jako ponosni na svoje skandinavske korene. Nadam se da su se svi učesnici dobro zabavili.”, zaključio je Martin Fyn Aamand, menadžer za komunikacije i odnose s javnošću u JYSK-u, koji je ujedno bio i moderator ovog događanja.